Комплектуючі для будівництва нових вагонів серії 779


Комплект стін вагона.
Поперечні і поздовжні перегородки вагона виконані з важкогорючої, вологостійкої фанери, облицьованої пластиком, з необхідними елементами кріплень. Несилові перегородки виконані із застосуванням стільникового заповнювача для полегшення маси комплекту.
Елементи фіксації стін виконані з нержавіючої сталі для запобігання корозії.
Вогнезахисні перегородки купе являють собою збірну конструкцію, що складається з двох листів фанери товщиною 10 мм або 19 мм кожний, між якими встановлений оцинкований сталевий лист товщиною 0,55 мм і склотканина Э3-200 ГОСТ 19907-83. Листи фанери з’єднані між собою за допомогою шурупів. З зовнішніх сторін фанера облицьована пластиком товщиною 1,6 мм.
Облицювання бокових стін.
Комплект облицювань бокових стін складається з:
- елементів облицювання стін коридору;
- елементів облицювання стін службового купе;
- купе відпочинку провідника;
- елементів облицювання стін пасажирського купе;
- елементів облицювання стін туалетів.
Облицювання бокових стін виконане з важкогорючого термоформованого пластику з необхідними елементами кріплення. У місцях стикування панелей встановлені декоративні алюмінієві або пластикові профілі.
Лицьова поверхня облицювання стійка до впливу миючих засобів, хіміко-теплової дезінфекції.
В облицюванні бокових стін у віконних панелях виконано канали для підведення теплого повітря, щоб уникнути запітніння вікон.
При виготовленні захистів вікон, надвіконних і наддверних облицювань, застосовані нові матеріали: термоформований пластик замість склопластику і фанерної плити, облицьованої паперово-шаруватим пластиком товщиною 1,5 мм.
Заміна матеріалів дозволяє зменшити обсяг застосовуваних склопластикових деталей, що збільшує екологічність вагона і знизити його пожежонебезпечність.
Комплект облицювання тамбурів.
Комплект облицювання тамбурів складається з:
- пласких елементів облицювання стін;
- дверцят вугільних ящиків;
- кришок сигнальних ліхтарів;
- обрамлення ручного гальма (склопластик);
- дверей котельного відділення.
Всі елементи облицювання тамбурів виконані з нержавіючої тетраполірованої та дзеркальної сталі.
Комплект стель.
Комплект стель вагонних приміщень складається з:
- елементів стелі косого коридору;
- елементів стелі великого коридору;
- елементів стелі малого коридору;
- елементів стелі туалетів котлової та некотлової сторін;
- елементів стель тамбурів котлової та некотлової сторін;
- елементів стелі службового купе;
- елементів стелі купе відпочинку провідника;
- елементів дев’яти стель пасажирських купе.
Стелі вагона виконані із листової сталі товщиною 1,2 мм з порошковим покриттям.
Конструкція стель забезпечує необхідну жорсткість – при русі вагона вони не повинні створювати дзижчання і інших звуків.
Вага стель мінімально можлива.
У стелях коридорів, тамбурів передбачені люки для обслуговування комунікацій, розташованих вище стель, а також для установки світильників, датчиків пожежної сигналізації, повітророзподільних пристроїв і пристроїв озвучування. Люки мають запори, що відкриваються тригранним ключем. Люки виконані в єдиному стилі з іншими панелями стелі.
Панелі стель є зйомними або поворотними.
У центральній частині стель пасажирських купе та купе відпочинку провідника передбачена система отворів (перфорація) для підведення повітря від кондиціонера, датчиків пожежної сигналізації, а також місце для установки світильника.
З метою виключення можливості самовільного відкривання кришок люків стель, кожен люк обладнаний замками під тригранний ключ і запобіжними ременями з карабінами.
Люки стелі представляють собою сталевий лист с заокругленими краями висотою 22 мм по периметру для додаткової жорсткості з привареними закладними деталями – кутниками і скобами.
Комплект внутрішніх дверей.
Комплект внутрішніх дверей складається з:
- двох дверей з тамбурів в вагон;
- дверей туалетів котлової та некотлової сторін
- дверей пасажирського приміщення (з косого в великий коридор);
- дверей службового купе;
- десяти дверей пасажирських і службового купе;
- дверей котельного відділення;
- дверей, що коливаються.
Двері пасажирських купе та двері службового купе виконані розсувними з верхнім розташуванням навішування дверей і без нижньої направляючої. Поліпшено механізм засувних дверей: на обертаючі елементи, встановлені підшипники, застосовані зносостійкі матеріали. Прибрана нижня направляюча зсувної двері, що полегшує прибирання, знижує ризик травм.
Двері туалетів котлової та некотлової сторін виконані поворотними (всередину туалету) з електроблокувальним замком, що враховує функціонал роботи екологічно чистого туалету.
Двері котельного відділення (з тамбуру) виконані металевими стулчастого типу, закриваються тригранним ключем і мають фіксатори в закритому положенні.
Всі двері, крім тамбурних дверей та котельного відділення, виконані з важкогорючої фанери, облицьованої пластиком, з застосуванням стільникового заповнювача. Стулки дверей виконані рамної конструкції з фанерного каркаса із застосуванням паперового стільникового важкогорючого заповнювача. Дверні короби і лиштви дверей виготовлені з полірованої нержавіючої сталі.
Фурнітура і петлі дверей виконані з нержавіючої сталі.
Комплект огороджень труб опалення.
Комплект огороджень труб опалення складається з:
- огороджень коридорної частини;
- огороджень в туалеті котлової сторони;
- огороджень в туалеті некотлової сторони;
- огороджень купейних частин;
- огороджень малого і косого коридорів і службового купе.
Огородження мають фасонні отвори для проходу теплого повітря, кріпляться на завісах і замикаються тригранним ключем.
Комплект огороджень виконаний в єдиному дизайні з нержавіючої тетраполірованої сталі.
Кожухи і кронштейни огороджень виконано з нержавіючої сталі.
Комплект поручнів.
Поручні виготовлені з нержавіючої сталі з безступінчастим стиком, незнімні, враховують доступ до аварійних вікон.
Урна виготовлена з нержавіючої сталі.
Комплект меблів в купе відпочинку провідника.
Рундук виготовлено з листового металу з додатковою обробкою антикорозійними засобами.
Матеріал оббивки меблів – важкогорюча вовняна зносостійка тканина.
Підйом і фіксація нижньої полиці проводиться за допомогою газової пружини, що дозволило привести у відповідність з нормою зусилля відкриття-закриття полиці.
Верхня полиця оснащена пружинним механізмом зняття зусилля при піднятті полиці.
Фурнітура купе (поручні, брюкотримачі, фіксатори, ручки) виконана з нержавіючої сталі.
Покращена конструкція сходів. Вони вбудовані в перегородку, без виступаючих деталей.
Комплект меблів
Внутрішнє планування вагона являє собою сучасний інтер’єр для розширення сфери застосування пасажирських вагонів – як в якості нічних спальних вагонів, так і денних з місцями для сидіння, забезпечує безпеку, комфортні умови проїзду пасажирів.
В кожному пасажирському купе встановлено наступне обладнання:
- два нижніх дивани, встановлені шарнірно на поздовжніх перегородках купе та спираються на рундуки, що знаходяться під ними; рундук виготовлений із листового металу з додатковою обробкою антикорозійними засобами;
- підняття і фіксація нижньої полиці проводиться з допомогою газової пружини, що дозволило привести у відповідність з нормою зусилля відкриття-закриття полиці;
- дві спинки нижніх диванів, встановлені шарнірно на поздовжніх перегородках купе;
- в денному положенні спинки нижніх диванів зафіксовані у вертикальному положенні. При цьому в них вмонтовані поворотні підлокітники, які відділяють пасажирські місця для сидіння. При вертикальному положенні спинки дивана заправлена постільна білизна фіксується гумовими ременями;
- в середній частині спинок диванів між двома місцями для сидіння пасажирів встановлено відкидний столик;
- в нічному положенні спинки опускаються на нижні дивани, утворюючи два нижніх спальних місця;
- на зворотній стороні спинки нижніх диванів є ніша для розміщення зйомного матрацу;
- два стаціонарно встановлені над спинками нижніх диванів підголівники з вмонтованими індивідуальними світлодіодними світильниками;
- підголівники між стаціонарними зонами з індивідуальними світильниками складаються з 3 боксів, що відкриваються, середній з яких має брюкотримач;
- два верхніх спальних місця оснащені матрацами, розміщеними в нішах полиць. Верхня полиця оснащена пружинним механізмом зняття зусилля при піднятті полиці;
- над верхньою спальною полицею розміщений блок з трьома боксами, що відкриваються, середній із яких має брюкотримач;
- світлодіодні індивідуальні світильники встановлені на поздовжній перегородці купе в зоні закриття боксів біля бокового вікна;
- багажна ніша;
- один складний столик без гострих кутів, обладнаний пристроями для утримування и відкривання пляшок, виготовлений з важкогорючої фанери, що облицьовується пластиком;
- гачки для одягу;
- дзеркало, встановлене на внутрішній стороні дверей;
- місце для кріплення телевізора;
- для потрапляння на верхнє спальне місце і доступу до багажної ніші передбачені сходи. Вони вмонтовані в перегородку, без виступаючих деталей;
- всі верхні спальні місця шарнірно закріплені;
- всі нижні дивани обладнані гідравлічними амортизаторами, що забезпечують їх легке підняття при розміщенні багажу і прибиранні вагона;
- всі верхні спальні місця обладнані запобіжними поручнями;
- матеріал оббивки меблів – важкогорюча вовняна зносостійка тканина;
- фурнітура купе (поручні, брюкотримачі, фіксатори, ручки) виготовлена з нержавіючої сталі.
Комплект меблів у службовому купе.
Комплект меблів виготовлений з товстолистого HPL-пластику, стійкого до впливу вологи й агресивних речовин.
Планування і конструкція меблів враховує розміщення обладнання: мікрохвильова піч, холодильник, кавомат та ін. та підвищує комфортабельність приміщення.
Комплект елементів туалетів.
Елементи виготовлені з склопластику зі зміненим конструктивом та плануванням для збільшення простору пасажирам.
Використані антивандальні елементи умивальника (кран, дзеркало та елементи розміщення засобів гігієни).
