Комплектуючі для будівництва вагонів метро моделей 81-7021/7022, 81-7036/7037


Технічний опис елементів інтер’єру на поставку вагонів метро.
Маска зі склом.
Маска представляє несиловий склопластиковий елемент оформлення головного вагона з приформованими заставними елементами. У комплект входять лобове скло, скло під фари, система очищення скла. В масці передбачене місце під встановлення інформаційної системи.
Лобове вікно являє собою скло-триплекс в транспортному виконанні, що має кривизну за формою лобової частини головного вагона. Скло на вагон встановлюється методом вклеювання. У комплект поставки входять металеві закладні для приклеювання скла і клей.
Встановлення кондиціонера в кабіні машиніста.
Кондиціонер транспортний кабіни машиніста (КТКМ) призначений для підтримки комфортних температурних умов в кабіні машиніста вагонів метрополітену.
У кондиціонері застосований герметичний компресор для охолодження повітря (в якості холодильного агента використовується хладагент R407), для підігріву використовується електричний нагрівач.
Кондиціонер працює при температурі навколишнього повітря від -40 ° С до + 40 ° С і відносної вологості до 80%.
Кондиціонер працює в наступних режимах: охолодження, нагрів і вентиляція. Управління режимами роботи кондиціонера здійснюється з пульта управління, що встановлений в кабіні машиніста.
Електроживлення кондиціонера здійснюється однофазною напругою ~ 220 В, 50 Гц, можливо здійснювати живлення кондиціонера від джерела постійної напруги 80 В при використанні інвертора.
Пульт машиніста.
До складу пульта машиніста входять:
– панелі з встановленими органами управління і контрольно-вимірювальними приладами;
– контроллер машиніста;
– гальмівний кран машиніста.
Пульт повинен бути сумісний зі штатною електричною схемою вагона мод.81-717.
Каркас пульта виконаний із склопластику сірого кольору RAL 7047 (матовий). Пульт поставляється в зборі з встановленими елементами.
Комплект вікон.
У комплект вікон входить 6 вікон з розсувними кватирками та бокове вікно машиніста.
Вікно з розсувними кватирками умовно розділене на дві частини. У нижній частині розташовано транспортне скло. У верхній частині – алюмінієва система з двома розсувними кватирками. У закритому положенні кватирки фіксуються за допомогою замків. Конструкція вікна повинна забезпечувати герметичність – непотрапляння вологи в вагон при закритих кватирках при дощуванні.
Бічне вікно машиніста представляє собою вікно з зсувною кватиркою. Вікно умовно розділене на дві частини. У нижній частині розташовано транспортне скло. У верхній частині – кватирка у алюмінієвій рамі, в якій знаходиться механізм для опускання кватирки вниз. У закритому положенні кватирка фіксується за допомогою механічного замка.
У комплект входить гумовий профіль для кріплення вікна на вагон.
Комплект облицювань бічних стін.
Комплект облицювань бічних стін складається з пласких і об’ємних панелей, виготовлених з термоформованого пластику та склопластику товщиною 4 мм сірого кольору RAL 7047 (матовий). Панелі виконано з відбортовкою по всьому отвору бічних зсувних дверей. На панелях передбачені місця для кріплення реклами. Кріплення панелей до кузова вагона виконані з мінімальним застосуванням видимого кріплення.
Підстельові технологічні люки відкидаються вгору, з механічною фіксацією їх у відкритому положенні. У закритому положенні люки зафіксовані замками під трикутний ключ. Конструктивне виконання люків повинно включати компенсуючі елементи по довжині вагона.
У захистах вікон повинні бути вбудовані вентиляційні решітки з нержавіючої сталі. Торцеві тумби виконано зі склопластику. У тумбах передбачено технологічні люки з замками під трикутний ключ. Торцеві наддверні панелі виконано зі склопластику: з одного боку вагона – без люків, з іншого боку – з прозорими дверцятами, що відкриваються вгору, із замками під трикутний ключ.
По контуру вагона вздовж підлоги виконано плінтус з нержавіючої сталі.
Комплект стель.
Комплект стель являє собою набір люків з тонколистової сталі ночвоподібної форми, з порошковим покриттям RAL 9006 (глянцевий).
У центральній частині стелі вздовж вагона розташовані люки з матеріалу, що пропускає та розсіює світло. За люками розташована система освітлення, що складається з двох світлодіодних ліній з перетворювачами на кожну лінію. Кріплення елементів стелі виконане без видимого кріплення та з елементами, що компенсують похибку по довжині вагона.
Конструкція стелі забезпечує встановлення штатних поручнів. В вентиляційні ніші встановлено горизонтальні жалюзі.
Комплект сидінь.
Комплект сидінь являє собою шість 6-місних сидінь і чотири 3-місних сидіння (проміжний вагон) та шість 6-місних сидінь і два 3-місних сидіння (головний вагон).
6-місне сидіння складається з двох окремих елементів по три сидіння в кожному. Сидіння виготовлене зі склопластику з глянцевою гладкою поверхнею сірого кольору RAL 7047 з вбудованими вставками з важкогорючої тканини синього кольору. У кожній секції сидіння відкидаються як спинка, так і сидіння. При цьому, елементи фіксуються в закритому положенні за допомогою 3-гранних замків: сидіння – до рундука, а спинка до силової конструкції кузова.
Комплект елементів інтер’єру кабіни машиніста.
Комплект являє собою набір пласких і об’ємних панелей з термоформованого пластику товщиною 4 мм сірого кольору RAL 7047 (матовий).
У комплект входять захисти лобового і бічного вікна машиніста, стикувальні кутки, виконані того ж кольору, що і пласкі панелі, крісло машиніста.
Крісло машиніста являє собою ергономічне сидіння, оснащене регулюванням висоти сидіння, підголівників, підлокітників та спинкою. Крісло оснащене системою демпфування від вібрації з механічною підвіскою і поздовжнім ходом в залежності від фізичних особливостей машиніста.
Комплект стулок зсувних дверей. Механізм бічних дверей.
Стулки зсувних дверей являють собою алюмінієву раму, облицьовану алюмінієвими обшивами. На стулки встановлено скло в транспортному виконанні методом вклеювання. На стулках встановлено кронштейни, на яких розташовано ролики і елементи ланцюгового механізму для переміщення стулок на вагоні.
Механізм бічних дверей являє собою напрямну рейку з елементами кріплення під штатну систему кріплення на вагоні.
