Комплектуючі для виконання капітально-відновлювального ремонту вагонів ЦМК моделей 47К(Д)


Комплект огороджень труб опалення.
Огородження повинні мати фасонні отвори для проходу теплого повітря, кріпитися на завісах і замикатися тригранним ключем.
Комплект огороджень виконаний в єдиному дизайні з нержавіючої тетраполірованої сталі.
Кожухи і кронштейни огороджень виконано з нержавіючої сталі.
Комплект меблів у службовому купе.
Комплект меблів виготовлений з товстолистого HPL-пластику, стійкого до впливу вологи и агресивних речовин.
Планування і конструкція меблів враховує розміщення обладнання: мікрохвильова піч, холодильник, кавомат та ін. та підвищує комфортабельність приміщення.
Комплект елементів туалетів.
Елементи виготовлені з склопластику зі зміненим конструктивом та плануванням для збільшення простору пасажирам.
Використані антивандальні елементи умивальника (кран, дзеркало та елементи розміщення засобів гігієни).
Комплект стін вагона.
Поперечні і поздовжні перегородки вагона виконані з важкогорючої, вологостійкої фанери, облицьованої пластиком, з необхідними елементами кріплень. Несилові перегородки виконані із застосуванням стільникового заповнювача для полегшення маси комплекту.
Елементи фіксації стін виконані з нержавіючої сталі для запобігання корозії.
Вогнезахисні перегородки купе являють собою збірну конструкцію, що складається з двох листів фанери товщиною 10 мм або 19 мм кожний, між якими встановлений оцинкований сталевий лист товщиною 0,55 мм і склотканина Э3-200 ГОСТ 19907-83. Листи фанери з’єднані між собою за допомогою шурупів. З зовнішніх сторін фанера облицьована пластиком товщиною 1,6 мм.
Комплект елементів коридору.
Поручні виготовлені з нержавіючої сталі з безступінчастим стиком, незнімні, що враховують доступ до аварійних вікон.
Урна виготовлена з нержавіючої сталі.
Комплект стель.
Стелі вагона виконані із листової сталі товщиною 1,2 мм з порошковим покриттям.
Конструкція стель забезпечує необхідну жорсткість – при русі вагона вони не повинні створювати дзижчання і інших звуків.
Вага стель мінімально можлива.
У стелях коридорів, тамбурів передбачені люки для обслуговування комунікацій, розташованих вище стель, а також для установки світильників, датчиків пожежної сигналізації, повітророзподільних пристроїв і пристроїв озвучування. Люки мають запори, що відкриваються тригранним ключем. Люки виконані в єдиному стилі з іншими панелями стелі.
Панелі стель є зйомними або поворотними.
У центральній частині стель пасажирських купе та купе відпочинку провідника передбачена система отворів (перфорація) для підведення повітря від кондиціонера, датчиків пожежної сигналізації, а також місце для установки світильника.
З метою виключення можливості самовільного відкривання кришок люків стель, кожен люк обладнаний замками під тригранний ключ і запобіжними ременями з карабінами.
Люки стелі представляють собою сталевий лист с заокругленими краями висотою 22 мм по периметру для додаткової жорсткості з привареними закладними деталями – кутниками та скобами.
Облицювання ніші кип’ятильника та фурнітура виконані з нержавіючої тетраполірованої та дзеркальної сталі.
Комплект поставляється в зібраному стані, що полегшує монтаж елементів.
Комплект меблів в купе відпочинку провідника.
Рундук виготовлено з листового металу з додатковою обробкою антикорозійними засобами.
Матеріал оббивки меблів – важкогорюча акрилова зносостійка тканина.
Підйом і фіксація нижньої полиці проводиться за допомогою газової пружини, що дозволяє привести зусилля відкриття-закриття полиці у відповідність з нормою.
Верхня полиця оснащена пружинним механізмом зняття зусилля при піднятті полиці.
Фурнітура купе (поручні, брюкотримачі, фіксатори, ручки) виконана з нержавіючої сталі.
Покращена конструкція драбини. Вона вбудована в перегородку, у закритому вигляді не виступає за площину перегородки.
Комплект облицювань бічних стін.
Комплект облицювань бокових стін складається з:
- елементів облицювання стін коридору;
- елементів облицювання стін службового купе;
- купе відпочинку провідника;
- елементів облицювання стін пасажирського купе;
- елементів облицювання стін туалетів.
Облицювання бокових стін виконано з важкогорючого термоформованого пластику з необхідними елементами кріплення. У місцях стикування панелей встановлені декоративні алюмінієві або пластикові профілі.
Лицьова поверхня облицювання стійка до впливу миючих засобів, хіміко-теплової дезінфекції.
В облицюванні бокових стін у віконних панелях виконано канали для підведення теплого повітря, щоб уникнути запітніння вікон.
При виготовленні захистів вікон, надвіконних і наддверних облицювань, застосовані нові матеріали: термоформований пластик замість склопластику і фанерної плити, облицьованої паперово-шаруватим пластиком товщиною 1,5 мм.
Заміна матеріалів дозволяє зменшити обсяг застосовуваних склопластикових деталей, що збільшує екологічність вагона і знизити його пожежонебезпечність.
Комплект внутрішніх дверей.
Комплект внутрішніх дверей складається з:
- двох дверей з тамбурів в вагон;
- дверей туалетів котлової та некотлової сторін;
- дверей пасажирського приміщення (з косого у великий коридор);
- дверей службового купе;
- десяти дверей пасажирських і службового купе;
- дверей котельного відділення;
- дверей, що коливаються.
Двері пасажирських купе та двері службового купе виконані розсувними з верхнім розташуванням навішування дверей і без нижньої направляючої. Поліпшено механізм засувних дверей: на обертаючі елементи, встановлені підшипники, застосовані зносостійкі матеріали. Прибрана нижня направляюча зсувної двері, що полегшує прибирання, знижує ризик травм.
Двері туалетів котлової та некотлової сторін виконані поворотними (всередину туалету) з електроблокувальним замком, що враховує функціонал роботи екологічно чистого туалету.
Двері котельного відділення (з тамбуру) виконані металевими стулчастого типу, закриваються тригранним ключем і мають фіксатори в закритому положенні.
Всі двері, окрім тамбурних дверей та котельного відділення, виконані з важкогорючої фанери, облицьованої пластиком, з застосуванням стільникового заповнювача. Стулки дверей виконані рамної конструкції з фанерного каркаса із застосуванням паперового стільникового важкогорючого заповнювача. Дверні короби і лиштви дверей виготовлені з полірованої нержавіючої сталі.
Фурнітура і петлі дверей виконані з нержавіючої сталі.
Комплект меблів в пасажирських купе вагона.
В кожному пасажирському купе установлено наступне обладнання:
- дві нижніх полиці, установлені шарнірно на поздовжніх перегородках купе и опираються на рундуки, що знаходяться під ними;
- рундук виготовлений із листового металу з додатковою обробкою антикорозійними засобами;
- підняття і фіксація нижньої полиці проводиться з допомогою газової пружини, що дозволяє привести зусилля відкриття-закриття полиці у відповідність з нормою;
- дві спинки нижніх полиць встановлені на поздовжніх перегородках купе;
- дві верхніх полиці оснащені пружинним механізмом зняття зусилля при піднятті полиці;
- один складний столик без гострих кутів, обладнаний пристроями для утримування и відкривання пляшок, виготовлений з важкогорючої фанери, що облицьовується пластиком;
- гачки для одягу антивандальної конструкції, що пересуваються вздовж бічної стіни;
- дзеркало, встановлене на внутрішній стороні дверей;
- для доступу на верхнє спальне місце і багажної ніші передбачено драбину покращеної конструкції, що вбудована в перегородку та у закритому вигляді не виступає за площину перегородки;
- всі верхні спальні місця обладнані запобіжними поручнями;
- матеріал оббивки меблів – важкогорюча акрилова зносостійка тканина з розрізним ворсом c лицьового боку;
Фурнітура купе (поручні, брюкотримачі, фіксатори, ручки) виготовлена з нержавіючої сталі.
Комплект тамбурних дверей.
Стулки дверей виконані рамної конструкції з каркаса із алюмінієвого профілю, облицьованого алюмінієвим листом, із застосуванням паперового стільникового важкогорючого заповнювача, що знижує ймовірність корозії та зменшує масу дверей.
Дверні короби дверей виготовлені з нержавіючої сталі.
Фурнітура і петлі дверей виконані з нержавіючої сталі.
До комплекту входить замкова фурнітура з комплектом ключів.
Комплект облицювань тамбурів.
Комплект облицювання тамбурів складається з:
- пласких елементів облицювання стін;
- дверцят вугільних ящиків;
- кришок сигнальних ліхтарів;
- обрамлення ручного гальма (склопластик).
Всі елементи облицювання тамбурів виконані з нержавіючої тетраполірованої та дзеркальної сталі.
Комплект поставляється в зібраному стані, що полегшує монтаж елементів.
