+38 (057) 315 11 11
        +38 (057) 315 14 00
        +38 (057) 315 15 00

Комплектуючі для виконання капітально-відновлювального ремонту вагонів метро моделей 81-717/714, 81-7080/7081 та типу ЕЖ

Комплектуючі для виконання капітально-відновлювального ремонту вагонів метро моделей 81-717/714, 81-7080/7081 та типу ЕЖ

Технічний опис елементів інтер’єру на поставку вагонів метро

Маска зі склом.

Маска представляє несиловий склопластиковий елемент оформлення головного вагона з приформованими заставними елементами. У комплект входять лобове скло, скло під фари, система очищення скла. В масці передбачене місце під встановлення інформаційної системи.

Лобове вікно являє собою скло-триплекс в транспортному виконанні, що має кривизну за формою лобової частини головного вагона. Скло на вагон встановлюється методом вклеювання. У комплект поставки входять металеві закладні для приклеювання скла і клей.

Встановлення кондиціонера в кабіні машиніста.

Кондиціонер транспортний кабіни машиніста (КТКМ) призначений для підтримки комфортних температурних умов в кабіні машиніста вагонів метрополітену.

У кондиціонері застосований герметичний компресор для охолодження повітря (в якості холодильного агента використовується хладагент R407), для підігріву використовується електричний нагрівач.

Кондиціонер працює при температурі навколишнього повітря від -40 ° С до + 40 ° С і відносної вологості до 80%.

Кондиціонер працює в наступних режимах: охолодження, нагрів і вентиляція. Управління режимами роботи кондиціонера здійснюється з пульта управління, що встановлений в кабіні машиніста.

Електроживлення кондиціонера здійснюється однофазною напругою ~ 220 В, 50 Гц, можливо здійснювати живлення кондиціонера від джерела постійної напруги 80 В при використанні інвертора.

 

Пульт машиніста.

До складу пульта машиніста входять:

– панелі з встановленими органами управління і контрольно-вимірювальними приладами;

– контроллер машиніста;

– гальмівний кран машиніста.

Пульт повинен бути сумісний зі штатною електричною схемою вагона мод.81-717.

Каркас пульта виконаний із склопластику сірого кольору RAL 7047 (матовий). Пульт поставляється в зборі з встановленими елементами.

 

Комплект вікон.

У комплект вікон входить 6 вікон з розсувними кватирками та бокове вікно машиніста.

Вікно з розсувними кватирками умовно розділене на дві частини. У нижній частині розташовано транспортне скло. У верхній частині – алюмінієва система з двома розсувними кватирками. У закритому положенні кватирки фіксуються за допомогою замків. Конструкція вікна повинна забезпечувати герметичність – непотрапляння вологи в вагон при закритих кватирках при дощуванні.

Бічне вікно машиніста представляє собою вікно з зсувною кватиркою. Вікно умовно розділене на дві частини. У нижній частині розташовано транспортне скло. У верхній частині – кватирка у алюмінієвій рамі, в якій знаходиться механізм для опускання кватирки вниз. У закритому положенні кватирка фіксується за допомогою механічного замка.

У комплект входить гумовий профіль для кріплення вікна на вагон.

 

Комплект облицювань бічних стін.

Комплект облицювань бічних стін складається з пласких і об’ємних панелей, виготовлених з термоформованого пластику та склопластику товщиною 4 мм сірого кольору RAL 7047 (матовий). Панелі виконано з відбортовкою по всьому отвору бічних зсувних дверей. На панелях передбачені місця для кріплення реклами. Кріплення панелей до кузова вагона виконані з мінімальним застосуванням видимого кріплення.

Підстельові технологічні люки відкидаються вгору, з механічною фіксацією їх у відкритому положенні. У закритому положенні люки зафіксовані замками під трикутний ключ. Конструктивне виконання люків повинно включати компенсуючі елементи по довжині вагона.

У захистах вікон повинні бути вбудовані вентиляційні решітки з нержавіючої сталі. Торцеві тумби виконано зі склопластику. У тумбах передбачено технологічні люки з замками під трикутний ключ. Торцеві наддверні панелі виконано зі склопластику: з одного боку вагона – без люків, з іншого боку – з прозорими дверцятами, що відкриваються вгору, із замками під трикутний ключ.

По контуру вагона вздовж підлоги виконано плінтус з нержавіючої сталі.

Комплект стель.

Комплект стель являє собою набір люків з тонколистової сталі ночвоподібної форми, з порошковим покриттям RAL 9006 (глянцевий).

У центральній частині стелі вздовж вагона розташовані люки з матеріалу, що пропускає та розсіює світло. За люками розташована система освітлення, що складається з двох світлодіодних ліній з перетворювачами на кожну лінію.            Кріплення елементів стелі виконане без видимого кріплення та з елементами, що компенсують похибку по довжині вагона.

Конструкція стелі забезпечує встановлення штатних поручнів. В вентиляційні ніші встановлено горизонтальні жалюзі.

Комплект сидінь.

Комплект сидінь являє собою шість 6-місних сидінь і чотири 3-місних сидіння (проміжний вагон) та шість 6-місних сидінь і два 3-місних сидіння (головний вагон).

6-місне сидіння складається з двох окремих елементів по три сидіння в кожному. Сидіння виготовлене зі склопластику з глянцевою гладкою поверхнею сірого кольору RAL 7047 з вбудованими вставками з важкогорючої тканини синього кольору. У кожній секції сидіння відкидаються як спинка, так і сидіння. При цьому, елементи фіксуються в закритому положенні за допомогою 3-гранних замків: сидіння – до рундука, а спинка до силової конструкції кузова.

 

Комплект елементів інтер’єру кабіни машиніста.

Комплект являє собою набір пласких і об’ємних панелей з термоформованого пластику товщиною 4 мм сірого кольору RAL 7047 (матовий).

У комплект входять захисти лобового і бічного вікна машиніста, стикувальні кутки, виконані того ж кольору, що і пласкі панелі, крісло машиніста.

Крісло машиніста являє собою ергономічне сидіння, оснащене регулюванням висоти сидіння, підголівників, підлокітників та спинкою. Крісло оснащене системою демпфування від вібрації з механічною підвіскою і поздовжнім ходом в залежності від фізичних особливостей машиніста.

Комплект стулок зсувних дверей. Механізм бічних дверей.

Стулки зсувних дверей являють собою алюмінієву раму, облицьовану алюмінієвими обшивами. На стулки встановлено скло в транспортному виконанні методом вклеювання. На стулках встановлено кронштейни, на яких розташовано ролики і елементи ланцюгового механізму для переміщення стулок на вагоні.

Механізм бічних дверей являє собою напрямну рейку з елементами кріплення під штатну систему кріплення на вагоні.

Download Premium WordPress Themes Free
Premium WordPress Themes Download
Download Premium WordPress Themes Free
Download Premium WordPress Themes Free
online free course
download coolpad firmware
Free Download WordPress Themes