+38 (057) 315 11 11
        +38 (057) 315 14 00
        +38 (057) 315 15 00

Комплектуючі для виконання капітально-відновлювального ремонту вагонів метро моделей 81-717/714, 81-7080/7081 та типу ЕЖ

Комплектуючі для виконання капітально-відновлювального ремонту вагонів метро моделей 81-717/714, 81-7080/7081 та типу ЕЖ

Технічний опис елементів інтер’єру на поставку вагонів метро

Маска зі склом.

Маска представляє несиловий склопластиковий елемент оформлення головного вагона з приформованими заставними елементами. У комплект входять лобове скло, скло під фари, система очищення скла. В масці передбачене місце під встановлення інформаційної системи.

Лобове вікно являє собою скло-триплекс в транспортному виконанні, що має кривизну за формою лобової частини головного вагона. Скло на вагон встановлюється методом вклеювання. У комплект поставки входять металеві закладні для приклеювання скла і клей.

Встановлення кондиціонера в кабіні машиніста.

Кондиціонер транспортний кабіни машиніста (КТКМ) призначений для підтримки комфортних температурних умов в кабіні машиніста вагонів метрополітену.

У кондиціонері застосований герметичний компресор для охолодження повітря (в якості холодильного агента використовується хладагент R407), для підігріву використовується електричний нагрівач.

Кондиціонер працює при температурі навколишнього повітря від -40 ° С до + 40 ° С і відносної вологості до 80%.

Кондиціонер працює в наступних режимах: охолодження, нагрів і вентиляція. Управління режимами роботи кондиціонера здійснюється з пульта управління, що встановлений в кабіні машиніста.

Електроживлення кондиціонера здійснюється однофазною напругою ~ 220 В, 50 Гц, можливо здійснювати живлення кондиціонера від джерела постійної напруги 80 В при використанні інвертора.

 

Пульт машиніста.

До складу пульта машиніста входять:

– панелі з встановленими органами управління і контрольно-вимірювальними приладами;

– контроллер машиніста;

– гальмівний кран машиніста.

Пульт повинен бути сумісний зі штатною електричною схемою вагона мод.81-717.

Каркас пульта виконаний із склопластику сірого кольору RAL 7047 (матовий). Пульт поставляється в зборі з встановленими елементами.

 

Комплект вікон.

У комплект вікон входить 6 вікон з розсувними кватирками та бокове вікно машиніста.

Вікно з розсувними кватирками умовно розділене на дві частини. У нижній частині розташовано транспортне скло. У верхній частині – алюмінієва система з двома розсувними кватирками. У закритому положенні кватирки фіксуються за допомогою замків. Конструкція вікна повинна забезпечувати герметичність – непотрапляння вологи в вагон при закритих кватирках при дощуванні.

Бічне вікно машиніста представляє собою вікно з зсувною кватиркою. Вікно умовно розділене на дві частини. У нижній частині розташовано транспортне скло. У верхній частині – кватирка у алюмінієвій рамі, в якій знаходиться механізм для опускання кватирки вниз. У закритому положенні кватирка фіксується за допомогою механічного замка.

У комплект входить гумовий профіль для кріплення вікна на вагон.

 

Комплект облицювань бічних стін.

Комплект облицювань бічних стін складається з пласких і об’ємних панелей, виготовлених з термоформованого пластику та склопластику товщиною 4 мм сірого кольору RAL 7047 (матовий). Панелі виконано з відбортовкою по всьому отвору бічних зсувних дверей. На панелях передбачені місця для кріплення реклами. Кріплення панелей до кузова вагона виконані з мінімальним застосуванням видимого кріплення.

Підстельові технологічні люки відкидаються вгору, з механічною фіксацією їх у відкритому положенні. У закритому положенні люки зафіксовані замками під трикутний ключ. Конструктивне виконання люків повинно включати компенсуючі елементи по довжині вагона.

У захистах вікон повинні бути вбудовані вентиляційні решітки з нержавіючої сталі. Торцеві тумби виконано зі склопластику. У тумбах передбачено технологічні люки з замками під трикутний ключ. Торцеві наддверні панелі виконано зі склопластику: з одного боку вагона – без люків, з іншого боку – з прозорими дверцятами, що відкриваються вгору, із замками під трикутний ключ.

По контуру вагона вздовж підлоги виконано плінтус з нержавіючої сталі.

Комплект стель.

Комплект стель являє собою набір люків з тонколистової сталі ночвоподібної форми, з порошковим покриттям RAL 9006 (глянцевий).

У центральній частині стелі вздовж вагона розташовані люки з матеріалу, що пропускає та розсіює світло. За люками розташована система освітлення, що складається з двох світлодіодних ліній з перетворювачами на кожну лінію.            Кріплення елементів стелі виконане без видимого кріплення та з елементами, що компенсують похибку по довжині вагона.

Конструкція стелі забезпечує встановлення штатних поручнів. В вентиляційні ніші встановлено горизонтальні жалюзі.

Комплект сидінь.

Комплект сидінь являє собою шість 6-місних сидінь і чотири 3-місних сидіння (проміжний вагон) та шість 6-місних сидінь і два 3-місних сидіння (головний вагон).

6-місне сидіння складається з двох окремих елементів по три сидіння в кожному. Сидіння виготовлене зі склопластику з глянцевою гладкою поверхнею сірого кольору RAL 7047 з вбудованими вставками з важкогорючої тканини синього кольору. У кожній секції сидіння відкидаються як спинка, так і сидіння. При цьому, елементи фіксуються в закритому положенні за допомогою 3-гранних замків: сидіння – до рундука, а спинка до силової конструкції кузова.

 

Комплект елементів інтер’єру кабіни машиніста.

Комплект являє собою набір пласких і об’ємних панелей з термоформованого пластику товщиною 4 мм сірого кольору RAL 7047 (матовий).

У комплект входять захисти лобового і бічного вікна машиніста, стикувальні кутки, виконані того ж кольору, що і пласкі панелі, крісло машиніста.

Крісло машиніста являє собою ергономічне сидіння, оснащене регулюванням висоти сидіння, підголівників, підлокітників та спинкою. Крісло оснащене системою демпфування від вібрації з механічною підвіскою і поздовжнім ходом в залежності від фізичних особливостей машиніста.

Комплект стулок зсувних дверей. Механізм бічних дверей.

Стулки зсувних дверей являють собою алюмінієву раму, облицьовану алюмінієвими обшивами. На стулки встановлено скло в транспортному виконанні методом вклеювання. На стулках встановлено кронштейни, на яких розташовано ролики і елементи ланцюгового механізму для переміщення стулок на вагоні.

Механізм бічних дверей являє собою напрямну рейку з елементами кріплення під штатну систему кріплення на вагоні.

Download Premium WordPress Themes Free
Download Nulled WordPress Themes
Premium WordPress Themes Download
Free Download WordPress Themes
ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=
download karbonn firmware
Download WordPress Themes